Procedura reklamacyjna
Adres do reklamacji:
WIKOMP Wiśniewski Marek; 43-246 Strumień, ul. Ks. Józefa Londzina 19
Oświadczenie dostarczenia rzeczy bez wad.
WIKOMP Wiśniewski Marek zobowiązuje się dostarczać rzeczy bez wad, z wyłączeniem sytuacji gdy wady te wskazane są w ofercie sprzedaży.
Procedura reklamacyjna:
1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem siedziby firmy osobiście lub pocztą elektroniczną.
Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
a) imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
b) datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji (faktura lub paragon, wypełniona karta gwarancyjna jeżeli była dołożona do sprzętu).
c) przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego (wymiana, korekta, naprawa)
d) opis usterki lub inne okoliczności uzasadniające reklamację.
2. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwróci się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
3. Sprzedający rozpoznaje i rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
4. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.